LV | RU

Bieži uzdotie jautājumi

Kas būs nepieciešams? Stikla remonts vai nomaiņa?

Kas būs nepieciešams?

Stikla remonts vai nomaiņa? Mes, Carglass@, dodam priekšroku esošā vējstikla remontam, pirms izvēlamies to nomainīt pret jaunu, tādējādi parasti ietaupot jūsu laiku un naudu. Reizēm bojājuma veids, lielums un novietojums ir tāds, ka mēs iesakām nomainīt visu vējstiklu. Aicinām noskatīties prezentāciju mūsu tīmekļa vietnes sadaļā "Stikla remonts un nomaiņa", lai redzētu, vai mēs varēsim saremontēt esošā vējstikla bojājumu, vai ieteiksim to nomainīt. Jūs varat arī piezvanīt mums pa tālruni +371 676 60 129 un klientu apkalpošanas centra pārstāvis, uzdodot dažus vienkāršus jautājumus, novērtēs bojājumu.

Vai ir droši braukt, pirms veikti nepieciešamie darbi?

Ja nav traucēts skats pa logu autovadītājam, parasti braukt ar automašīnu, kurai bojāts stikls, ir droši. Vējstikli sastāv no divām stikla kārtam ar izturīgu plēves kārtu pa vidu. Tas nozīmē, ka vējstikls parasti nesadrūp. Ja nevēlaties braukt pie mums, lai nomainītu vējstiklu, mēs varam Jums ērtā laikā ierasties pie Jums. Veiciet pasūtījumu tiešsaistē.

Esmu veicis pasūtījumu. Kā es varu zināt, kad ieradīsies automehāniķis?

Paredzētā apmeklējuma dienā automehāniķis piezvanīs Jums laika posmā no 08:30 līdz 09:30 un apstiprinās laiku, kad ieradīsies izpildīt darbu.

Ko ietver garantija?

Mūsu beztermiņa garantija darba izpildījumam ir spēkā visā valstī un darbojas, kamēr vien automašīna pieder Jums. Carglass@ dara visu iespējamo, lai visu paveiktu pareizi jau pirmajā reizē. Taču reizēm problēmas  var rasties no mums neatkarīgu apstākļu dēļ. Ja tā notiek, mēs rīkojamies ātri, lai visu vērstu uz labu. Ja Jums tomēr ir problēmas, piezvaniet mums pa bezmaksas tālruni +371 676 60 129, lai konsultētos ar klientu apkalpošanas centra pārstāvi.

Es vēlos aizbraukt ar savu automašīnu uz jūsu filiāli. Kāds ir darba laiks?

Mūsu filiāles strādā no 08:00 līdz 18:00  pirmdienās-piektdienās un no 09:00 līdz 14:00 sestdienās. Izmantojiet mūsu filiāļu meklētāju, lai atrastu Jums ērtāk sasniedzamo Carglass@ filiāli.

Darbs ir izdarīts, un es vēlos ar kādu par to parunāt. Kā es to varu izdarīt?

Jūsu komentāri mums ir ļoti svarīgi, jo tie mums palīdz pastāvīgi uzlabot pakalpojumu kvalitāti. Ja Jums ir komentāri vai jautājumi par izpildīto darbu, Jūs varat sazināties ar mums pa bezmaksas tālruni +371 676 60 129 vai pa e-pastu.

Ja tehniķa ierašanās laikā iespējams lietus, kāda veida nojume man jāsagatavo?

Mūsu tehniķi nevar veikt stikla remontu vai nomaiņu lietus laikā, jo tas ietekmē darba kvalitāti. Mums nepieciešama vieta ar jumtu, piemēram,  nojume vai garāža. Gan pasažiera, gan vadītāja durvīm atvērtā stāvoklī jāatrodas zem jumta, lai tehniķis varētu veikt nepieciešamos darbus. Ja Jūsu pasūtījuma izpildes laikā paredzēts lietus, bet Jūs nevarat nodrošināt pietiekamu nojumi vai ierasties filiālē, filiāles darbinieki sazināsies ar Jums, lai mainītu apmeklējuma laiku. Jūs varat sazināties ar klientu apkalpošanas centru pa tālruni +371 676 60 129, un mūsu pārstāvis pārcels pasūtījumu uz nākamo pieejamo laiku.

Kāda ir autotehniķu kvalifikācija?

Mūsu autotehniķi ir apmācīti atbilstoši augstākajiem starptautiskajiem standartiem. Ikvienam Carglass® autotehniķim jāatbilst. Visi Carglass® autotehniķi apguvuši arī mūsu pašu mācību programmu “Stiklu uzstādīšana pēc Belron® sistēmas”, un viņu prasme tiek pastāvīgi vērtēta.

Pēc cik ilga laika varēšu droši braukt ar savu automašīnu?

Parasti varat braukt prom vienu stundu pēc priekšējā vējstikla vai aizmugurējā stikla nomaiņas vai nekavējoties, ja veikts vējstikla remonts vai sānu loga nomaiņa.

Mūsu tehniķi izmanto labākos materiālus, tostarp nozarē pirmo līmi, kas garantē vienas stundas aizbraukšanas laiku pēc vējstikla uzstādīšanas. Tehniķis informēs, ja būs nepieciešams nogaidīt ilgāk.

Cik tas maksās?

Izcenojums atkarīgs no trim galvenajiem faktoriem:

  • bojājuma veida (piemēram, vai tas ir iesitums vai plaisa);
  • stikla veida (piemēram, vai ir bojāts vējstikls, vai sānu stikls);
  • transportlīdzekļa apdrošināšanas polises (vai tā sedz stiklu bojājumus).

Mēs sadarbojamies ar Latvija lielākajiem apdrošinātājiem, tāpēc, ja Jums nepieciešama palīdzība, sazinieties ar mums pa tālruni +371 676 60 129. Mēs varam Jūsu vietā pieteikt apdrošināšnas gadījumu un, vairumā gadījumu, nokārtot nepieciešamos dokumentus.

Kur atrodas man tuvākā Carglass@ filiāle?

Carglass@ filiāļu tīkls Latvija ir ļoti plašs. Atrodiet sev tuvāko filiāli un noskaidrojiet tās darba laiku un informāciju, kā tur nokļūt, izmantojot mūsu filiāļu meklētāju. Mums tikai jāzina pilsēta, kurā atrodaties.tikai

Vai uz darbu attiecas garantija?

Jā, pilnībā.

Uz visiem stikla remonta vai nomaiņas darbiem, kā arī detaļām un darba izpildījumu attiecas garantija, kamēr vien automašīna pieder Jums.

Mūsu garantija tiek piešķirta papildus Jūsu likumā noteiktajām tiesībām.