CIEN. KLIENTI, PARTNERI

Covid-19 izsludinātās arkārtas situācijas laikā Carglass ® klientu apkalpošanas centri ir
atvērti mūsu klientiem. Visaugstāko prioritāti nodrošinām klientu un darbinieku drošībai.
Mēs ievērojam SAM un papildu drošības prasības, lai palīdzētu savaldīt koronavīrusa
izplatību.

KĀDUS PASĀKUMUS MĒS VEICAM,
LAI NODROŠINĀTU DROŠĪBU?

Carglass ® klientu apkalpošanas centrā pie durvīm atradīsiet:

Dezinficējošu roku šķidrumu –

paredzēts lietošanai pirms un pēc dokumentu parakstīšanas, atslēgu nodošanas.

Medicīniskie cimdi -

lietošanai pirms dokumenta parakstīšanas, pirms automašīnas atslēgu nodošanas.

Atkritumu tvertne –

izlietoto cimdu izmešanai.

Mēs iesakām:

1. Fotoattēlus sākotnējai pārbaudei iesūtīt uz e-pastu info@carglass.lv un konsultējieties pa tālruni.

2. Darbu veidlapu parakstīt ar savu atnesto pildspalvu.
3. Pagaidām neizmantot klientu uzgaidāmas telpas.
4. Par sniegtajiem pakalpojumiem Norēķināties ar kartem vai iepriekš veiktu pārskaitījumu.
5. Ievērot 2 m attālumu no Carglass ® darbinieka.

KĀDUS DROŠĪBAS PASĀKUMUS
MĒS VEICAM, VEICOT AUTOMAŠĪNAS
STIKLA REMONTU VAI NOMAIŅU?

  • Darbinieks sagaida klientu ar sejas masku, cimdiem un lieto dezinfekcijas līdzekli.
  • Lai samazinātu fizisko kontaktu, darbinieks ievēro 2 metru attālumu no klienta.
  • Darbinieks dezinficē atslēgas automašīnas pieņemšanas un nodošanas laikā.
  • Automašīnas salona ozonēšana noņem nepatikamas smakas, baktērijas un vīrusus. Automašīnas salona ozonēšana prasa 15-20 minūtes. Pēc ozona dezinfekcijas procedūras automašīnu obligāti jāizvēdina.
  • Ar vienreiz lietojamo aizsargu tiek pārklāts vadītāja sēdeklis un novietots paklājiņš.
  • Ar dezinfekcijas līdzekli tiek notīrītas automašīnas salona visbiežāk skartās vietas:
  • spogulis
  • stūre
  • pārnesumu kārba
  • Instrumentu panelis
  • panelis
  • durvju rokturi no iekšpuses un ārpuses;
  • roku balsts
  • rokas bremze
  • Pēc interjera detaļu dezinfekcijas tiek uzlikti atlikušie aizsarglīdzekļi:
  • stūres
  • rokas bremzes
  • pārnesumu kārbas
  • Automašīna iebrauc servisa telpās, un tiek veikti stikla maiņas vai remonta darbi.
  • Kad automašīnas stikls tiek salabots vai nomainīts, visi vienreizējie aizsargi tiek noņemti, izņemot sēdekļa un paklāja pārsegus
  • Automašīnai izbraucot no servisa, atlikušie aizsargi tiek noņemti.
  • Automašīna ar sakoptu stiklu un dezinficētu salonu tiek atdota klientam.
SAVIEM KLIENTIEM NODROŠINĀM DROŠU APKALPOŠANU, DARBINIEKIEM -DROŠUS DARBA APSTĀKĻUS.